Life is running with me.

   Dat: 2014-04-02 | Tid: 07:34:00  Kategori: 
PUH! Livet bara springer just nu... eller ska jag kanske säga arbetslivet? Just nu är det heeelt galet och jag får typ migrän av att tänka på allt jag ska göra hela tiden. Allt ska ske inom loppet av 2 veckor också.
 
Torsdag nästa vecka har vi vår årliga stora fritidshemsutställning. Det här året har vi jobbat med temat "Spelvärldar" och jag är så grymt imponerad av våra elever, som de har jobbat och som kreativiteten har flödat! Oj, oj, oj! Det har varit hur roligt som helst att se. Det innebär iaf jobb 7.45-20.00 för mig nästa torsdag. Den är go den. Det ska såklart vara en massa förberedelser innan också och samma dag håller vi på att ställa i ordning heeela dagen.
 
Nästa onsdag är det fortbildning igen. Då ska jag ha ett utkast till min examinationsuppgift med mig. Say no more?
 
Onsdag om 2 veckor är det gemensam fritidhemsdag på skolan då det är påsklov. I år är det vi som planerar det och jag, mitt smartass, kläckte idén om att göra något helt annorlunda... så vi slängde in temat Astrid Lindgren. Jo, det finns hur mycket som helst att jobba med där. Anywho... infon om den här dagen ska också gärna ut nästa vecka, sådär. En lunt med papper.
 
Jaaa. Jag får hjärtklappning när jag tänker på allt det här och jag måste typ lista allting jag ska göra hela tiden. Minsta grej. Så jag inte glömmer något.
 
Nästa vecka, torsdag vid 21, kommer jag förmodligen vilja kräkas.
Den veckan avslutas iaf med att åka till Malmö sen.
Om allt går som planerat, vill säga.
Men det hoppas vi ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback