Det är tacksamt idag.

   Dat: 2010-07-10 | Tid: 13:57:25  Kategori: Smällkarameller
Jag har fått så många sms och läst så många statusuppdateringar på facebook. Alla tackar för en riktigt bra kväll igår.

"Igår var det en bra kväll. Bra jobbat Anki!"

"Vaknar och minns hur trevligt jag hade igår. Det här måste göras om snart!"

"Tack för igår. Kram"

För att nämna några... det värmer kära vänner! Det gläder mig att jag lyckades få till en så tillfredställande kväll för alla.

Det som har hänt med min lägenhet är dock mindre vackert. Min toalett utnyttjades flitigt igår med skorna på. Mitt vita badrumsgolv är inte så vitt längre. Men jag orkar fan inte ta tag i det dag. Huvudvärken håller fortfarande ett krampaktigt tag om mitt huvud. En varm dag i bakfyllans tecken blir sjukt varm! Det varvar mellan att vara okej och att svettas. Jag är trött, det blev inte mycket sömn inatt. Funderar över om jag gick in vid 3-4 någon gång imorse, mycket möjligt. Jag la mig i sängen för att försöka slumra lite, men det är alldeles för varmt.

Jag måste hur som helst ta mig till affären. Det är ju ganska känt att jag äter en hel del frukt och att mitt fruktfat i stort sett alltid är fyllt. Det utgör att det inte blir fullt så enkelt för mig såhär i bananfluge-tider. Men mor Annika har minsann talat om för mig att jag ska slå ihop lite diskmedel och vinäger.

En godispåse till kvällens fotboll också kanske. Måtte Tyskland åtminstone nypa tredjeplatsen.
Skön är det att maten redan är lagad och bara till att värma.

Tummen blir mer och mer blå.

P.s. Jag har 500 myggbett.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback