It´s all about habit.

   Dat: 2014-04-28 | Tid: 20:01:13  Kategori: 
Fram tills dess att jag har luskat ut hur jag ska göra med katterna och uteplatsen så går vi ut i sele. De älskar ju att vara ute och jag vill kunna ha altandörren på vid gavel i sommar. Freud gillade inte alls selen första gången men han är ju också en väldigt enkel katt som ändå köper det mesta. Andra gången rusade han ut i selen.
 
Curie däremot. Den svårflörtade damen. Hon gled ur selen på en gång första gången. Andra gången jag satte på den hatade hon både mig och den, satt och sniffade lite på vinddraget vid tröskeln och vände tvärt.
 
Ikväll däremot. Jag fick på båda selarna och Curie skuttade ut till min förvåning. Och till ännu mer min förvåning så var Freud tjurig och stod med framtassarna ute och baktassarna inne tills han slut fick nog och gick in istället.
Curie älskade att vara ute men det har hon alltid gjort. Hon bara la sig ner på stenen och njöt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback